Hey daar, fanatieke shopper! We hebben iets speciaals voor je bij . Door simpelweg
een account aan te maken, stap je binnen in een wereld vol exclusieve voordelen uit ons
centrum. Jij krijgt als eerste die aantrekkelijke aanbiedingen te zien en blijft
altijd op de hoogte van onze nieuwste acties. Dus gun jezelf een speciale behandeling,
inclusief verrassingen voor je verjaardag en andere bijzondere gelegenheden. Waar wacht je
nog op? Sluit je aan en maak van winkelen een onvergetelijke ervaring. Druk op de knop.
Verlaat u op dinsdag, woensdag of donderdag voor 12 uur parkeergarage Musis, Centraal station of Rozet, dan ontvang je een Speelvoucher met een unieke wincode. Deze code kun je invullen op de speelpagina.
Hoe werkt het?
Vul op de speelpagina jouw unieke speelcode in plus jouw email adres en postcode. Deze gegevens gebruiken wij ook om jouw prijs toe te sturen. Zorg er dus voor dat je de juiste gegevens invult. Heb je gewonnen dan ontvang je na het invoeren van je voornaam jouw prijs in je emailbox.
In je mailbox ontvang je de winvoucher. Hierop staat de prijs en bij welke winkel je de prijs kunt afhalen. Ook staat het adres van de winkel en de eventuele voorwaarden in de voucher. Deze voucher moet je laten zien in de winkel. Deze kun je uitprinten of laten zien op je mobiele telefoon in de winkel. Zonder winvoucher kun je de prijs helaas niet in ontvangst nemen.
Mijn e-mailadres wordt niet geaccepteerd
Het kan zijn dat er een typefout is gemaakt bij het invullen van jouw mailadres. Probeer het mailadres samen met de code nog eens in te vullen. Werkt dit niet neem dan contact op met ons via het contactbutton onderaan de pagina of rechtsboven via het menu.
Mijn postcode werkt niet
Meespelen kan alleen als er een geldige postcode ingevoerd wordt. Dit dient een Nederlandse postcode te zijn die uit 4 cijfers en 2 letters bestaat. Bijvoorbeeld: 6811BL.
Mijn speelcode wordt niet geaccepteerd.
Het kan zijn dat er een typefout gemaakt is bij het invoeren van de code. Probeer de code dan nog een aantal keren. Werkt dit nog steeds niet neem dan contact met ons op via het mailformulier dat te vinden is in het menu rechtsboven de pagina onder menubutton contact opnemen. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.
Ik heb gewonnen en alles goed ingevuld, maar ik ontvang geen email met de winvoucher?
Het kan zijn dat de mail in de spambox of ongewenste email terecht is gekomen. Mocht je de winvoucher niet hebben ontvangen neem dan contact met ons op via het mailformulier dat te vinden is in het menu rechtsboven de pagina onder menubutton contact opnemen. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.
Ik heb meegedaan aan Spin The Wheel maar wil mij afmelden voor de nieuwsbrief
De nieuwsbrief die het winkelcentrum een aantal keren per jaar verstuurt staan waardevolle informatie over soortgelijke acties en evenementen in. Wil je deze toch niet ontvangen dan kun je onderaan de verstuurde nieuwsbrief je afmelden met de afmeldlink.
Ik wil meespelen maar er lijkt een storing te zijn, wat moet ik nu doen?
Het kan zijn dat er een storing is met je internetverbinding of dat er ergens op een server een storing is. Probeer het op een later tijdstip opnieuw. Mocht het zo zijn dat je de melding blijft krijgen ook op een ander apparaat stuur ons dan een email.
Mijn probleem staat hier niet tussen?
Staat je probleem niet op de pagina meest gestelde vragen dan kun je ons een mail sturen. Vermeld daarbij uitgebreid wat het probleem is. Wij proberen deze dan zo spoedig mogelijk op te lossen. Het mailadres is: info@spinthewheel.nl
Algemene Actievoorwaarden
Officieel reglement van de Black Friday Week actie van Cityplaza (hierna te noemen “de actie”).
1. De actie wordt georganiseerd door Wereldhave, statutair gevestigd en kantoorhoudende te Schiphol Boulevard 233, 1118 BH Schiphol (hierna te noemen “Wereldhave”)
2. De actie is toegankelijk voor elk persoon van 16 jaar of ouder die in Nederland woont, met uitzondering van tijdelijke of vaste werknemers van Wereldhave, diens reclamebureau en overige partijen die in organisatorische zin bij de actie betrokken zijn, alsmede hun families.
3. De actie loopt alleen in Nederland.
Werking actie
4. De actie begint op 25-11-2024 en eindigt op 01-12-2024 of wanneer de kortingsvouchers niet meer voorradig zijn, hetgeen eerst komt (hierna te noemen “de actieperiode”).
5. Vanaf 25-11-2024 kunnen klanten in het winkelcentrum QR-codes scannen. Deze zijn te vinden op posterframes, fashion displays en vloerstickers in het winkelcentrum. Op de actiepagina kan een klant standaard 1 voucher per aanbieding claimen.
6. De deelnemer kan slechts deelnemen aan de actie door akkoord te gaan met de actievoorwaarden. Ook kan de deelnemer optioneel aangeven of hij/zij nieuwsbrieven en commerciële aanbiedingen (hierna: winkelcentrum nieuwsbrief) wil ontvangen.
7. Kortingsvouchers *De kortingsvouchers zijn niet in te wisselen voor contanten. De vouchers zijn uitsluitend te besteden in de winkel in Cityplaza tenzij anders aangegeven. Iedere voucher kan eenmalig geïnd worden. De vouchers dienen uiterlijk 01-12-2024 te worden ingeleverd, tenzij anders vermeld.
Verwerking van persoonsgegevens
8. Persoonsgegevens worden na afloop van de actie en het bekendmaken van de prijswinnaars vernietigd, behoudens de persoonsgegevens die door Wereldhave worden opgeslagen in verband met een aanmelding voor de nieuwsbrief door de deelnemer.
De persoonsgegevens van voucherwinnaars worden niet verstrekt aan partners of derden, behoudens voor zover dit voor uitreiking van de prijzen noodzakelijk is of – indien de deelnemer zich daarvoor heeft aangemeld - benodigd is voor het versturen van de winkelcentrum nieuwsbrief.
9. De verantwoordelijke voor de verwerking van de persoonsgegevens zoals bedoeld in de relevante toepasselijke wetgeving is Wereldhave, te Schiphol Boulevard 233, 1118 BH Schiphol.
De persoonsgegevens die worden verwerkt in verband met de actie zijn het e-mailadres, de voornaam en postcode van de deelnemer.
Volgens de betrokken wetgeving wordt de persoonlijke informatie van de deelnemer geregistreerd en opgeslagen in de database die exclusief door Smartvertizing B.V. ten behoeve van Wereldhave wordt beheerd. Deelnemers aanvaarden dat hun gegevens door Smartvertizing worden opgeslagen, verwerkt en verstuurd binnen de grenzen van de EU. De persoonsgegevens worden verzameld en verwerkt om het goede verloop van de actie te waarborgen en de prijswinnaars tijdig op de hoogte te brengen.
Indien deelnemers zich hebben aangemeld voor de winkelcentrum nieuwsbrief, zullen persoonsgegevens tevens worden geregistreerd en opgeslagen in daarvoor bestemde database onder het beheer van Wereldhave.
Deelnemers die hun expliciete toestemming hebben gegeven om de winkelcentrum nieuwsbrief te ontvangen, kunnen zich hiervoor te allen tijde uitschrijven door op de overeenkomstige link te klikken, zoals deze wordt aangegeven in iedere nieuwsbrief.
Persoonsgegevens die in het kader van de actie zijn verzameld worden tot uiterlijk 3 maanden na afloop van de actie bewaard, waarna deze worden verwijderd. Indien deelnemers zich tevens hebben aangemeld voor het ontvangen van de winkelcentrum nieuwsbrief, zullen de persoonsgegevens door Wereldhave bewaard worden zolang de deelnemers aangemeld wenst te blijven, tot uiterlijk één jaar nadat deelnemers zich hebben afgemeld.
Iedere deelnemer beschikt over het recht van inzage, wijziging en correctie of verwijdering van zijn/haar gegevens. Deelnemers hebben tevens het recht zich te verzetten tegen de verwerking van hun persoonsgegevens indien er ernstige en legitieme redenen toe zijn. Deze rechten kunnen enkel worden uitgeoefend door een e-mail te richten aan info@spinthewheel.nl
Indien de deelnemer een verzoek tot verwijdering van zijn persoonsgegevens indient, kan dit leiden tot uitsluiting van deelname aan de actie.
Toekennen vouchers
10. De aanwijzing van vouchers geschiedt op onpartijdige wijze door willekeurige computerselectie.
11. Klanten ontvangen een e-mail met instructie voor het ophalen van de gewonnen voucher in het winkelcentrum. De korting kan op vertoon van de bevestigingsmail worden geclaimd bij de desbetreffende winkelier.
12. De gewonnen vouchers kunnen enkel tot en met 01-12-2024 worden opgeëist. Na deze periode kan er geen aanspraak meer worden gemaakt op de gewonnen voucher.
13. De winkelier kan naar een ID bewijs vragen bij het claimen van de korting. Voor eigen administratie kan de winkelier persoonsgegevens noteren om fraude tegen te gaan.
14. Wereldhave is niet aansprakelijk bij het kwijtraken van de toebedeelde vouchers.
15. Wereldhave is niet aansprakelijk voor de gewonnen vouchers bij faillissement van de retailer.
16. Voucherwinnaars zullen alleen publiekelijk bekend worden gemaakt indien zij hiermee uitdrukkelijk akkoord gaan. Indien een voucherwinnaar aan publiciteit meewerkt zal diens privacy, rekening houdende met zijn/haar wensen, zoveel mogelijk worden gewaarborgd.
17. Vouchers kunnen uitsluitend worden toegekend aan de prijswinnaars. Vouchers zijn niet-overdraagbaar en kunnen alleen worden opgehaald op vertoon van de bevestigingsmail van de gewonnen voucher en legitimatiebewijs.
18. Gebruik van de voucher geschiedt voor eigen rekening en risico van de deelnemer.
19. Kansspelbelasting over de prijzen zal, voor zover nodig, worden afgedragen door Wereldhave.
Overig
20. Wereldhave kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor welke schade, kosten of lasten dan ook, voortvloeiende uit deelname aan de actie, de toekenning van de vouchers, de ontvangst van de prijzen of de gebruikmaking daarvan, behoudens in geval van opzet of grove schuld van Wereldhave.
21. Wereldhave behoudt zich het recht voor om deelnames die haar naar haar redelijk oordeel frauduleus of van onrechtmatige beïnvloeding voorkomen direct en zonder nadere motivering van deelname uit te sluiten.
22. Wereldhave behoudt zich het recht voor om de actievoorwaarden te allen tijde op enige wijze te wijzigen, aan te vullen of stop te zetten zonder daarvan nadere aankondiging te doen.
23. Deelname aan deze actie impliceert dat men akkoord gaat met de inhoud van dit reglement, evenals met de beslissingen die Wereldhave in geval van overmacht verplicht is te nemen om het goede verloop van deze actie te garanderen.
24. Behoudens het bepaalde in artikel 10, zal er geen enkel (telefonisch) contact noch enige briefwisseling over de actie plaatsvinden, tenzij geïnitieerd door Wereldhave.
25. Klachten m.b.t. de actie kunnen schriftelijk kenbaar worden gemaakt aan info@spinthewheel.nl waarna binnen drie weken na ontvangst van de klacht schriftelijk dan wel telefonisch contact zal worden opgenomen door Smartvertizing.
26. Op deze actie is de Nederlandse Reclamecode en de Gedragscode voor promotionele kansspelen van toepassing.